10 декабря 2010

Олег Гуцуляк: Не рівність, але свобода: соціобіологічний конспект

Суть нашої проблеми лежить
у питанні формотворчої,
будівничої правлячої касти.
Дмитро ДОНЦОВ


Основним законом демократії вважається рівність можливостей. Люди повинні бути забезпечені суспільством рівними можливостями, щоб виразити свою геніальність або тупість, процвітати або бідувати. Цей закон прагне реалізувати будь-яке суспільство, що претендує на справедливість. Але виконання його є нереальним. Не може бути рівних можливостей для нерівних особистостей: якщо планку ставлять на середню висоту, то для низькорослих це вже неподолана межа, зумовлена природою їхніх геніальних задатків. Програму освіти, як знаємо, завжди розраховують на середніх людей, але вона недоступна для слабких. Якщо суспільство буде розраховувати на слабших, то воно деградує та вимре. Такі закони природи та процесуального розвитку.


Існує погляд, за яким генетична нерівність – це прерогатива природи, але соціальної рівності можна досягти. Так народилася філософія неможливого. Протягом століть ми спостерігаємо як запановує у Європі та Америці тенденція розвитку від суспільства, з чітким поділом на раси і касти, до суспільства з більш відкритою кастовою та расово-національною структурою. Здавалося б, що ідея людської рівності стає всезагальною доктриною та знаходить можливістьи реалізації. Зокрема, здійснювалося створення комуністичних суспільств, але все це закінчувалося плачевно. Схожі організації існують і досі – де-які кібуци в Ізраїлі, общини бахаї чи католиків “теології визволення” в Латинській Америці тощо.

Рівність неможлива у праці та її результатах, бо всі люди різняться генетично за своїми спосібностями, але рівність повністю досягається шляхом перерозподілу суспільного продукту. Звідси народжується соціалізм тоталітарного типу з філософією посередностей, які завжди складають більшість популяції. Демократія, що завойована у боротьбі за рівність (егалітаризм), дуже швидко трансформується у охлократію (“владу натовпу”), а свобода – у рабство. Змучившись від безпорядків, що породжуються рівністю та демократією, народ примириться з сильною владою та покличе на поміч диктатора – “варяга” (наприклад, португало-галісієць Франко в Іспанії, корсіканець Наполеон у Франції, австрієць Шікльгрубер у Німеччині, грузин Джугашвілі у Росії, німець Маннергайм у Фінляндії тощо), який і здійснить передачу влади до рук олігархії.

Проти вчень демократії з ентузіазмом та переконаністю пророка повстав англійський філософ Герберт Спенсер, могила якого тепер якраз навпроти могили Маркса. Спенсер передбачав загрозу рабства у встановленні колективістської держави. Його соціобіологічні ідеї розвивав Фрідріх Ніцше та один з основоположників цієї науки І. Мєчніков, який у своїй книзі “Етюди оптимізму” (“Собр.соч.”, т. 16, 1964) цитує з Ніцше: “Соціалізм – фанатичний молодший брат деспотизму, вже майже вимерлого, від якого він прагне отримати спадок: його зусилля, отже, в найглибшій суті реакційні. Соціалізм прагне до настільки повної влади держави, якою деспотизм ніколи не володів: він навіть перевищує все, що існувало у минулі часи, бо він працює заради повного знищення особистості. Остання уявляється йому недосволеною примхою природи і повинна бути спрямована перетворенням її в орган, корисний для общини”. Хіба не з цим самим криком звертався до людства у своїй праці “Що таке поступ ?” Іван Франко?!

Вірно оцінюючи передбачення попередників про небезпеку зосередження влади комуною, І. Мечніков, соратник Луї Пастера, робить висновок, що “колективізм найрізноманітніших відтінків виявляється неспроможним узгоджувати вирішення завдань суспільного життя зі збереженням достатньої повноти особистості”.

Комуністи стверджують, що Маркс негативно оцінював “казармовий комунізм”. Але практика, яка за тим же марксизмом, є критерієм істини, заперечила можливість штучної     рівності, “комуністичного суспільства”. Як писав Іван Єфремов у “Годині Бика”, цей експеримент закінчився “мурашиним лжесоціалізмом”.

Теза рівності привела до антитези таким шляхом, який не міг передбачити Маркс. Здійснення принципу рівних можливостей приведе до зміни соціальних класів, які базуються на походженні, генетичній диференціації, тобто до ще більш стійких соціальних підрозділів.

Становлення нової еліти зумовлене ще й тим фактом, що в ХVІІІ ст. старі генетичні елітарні класи поступово розпадалися (приблизно вік життя яких складає 4,7 століть), бо кожен з родичів на боковій лінії починав жити своїм самостійним життям, використовуючи можливості економічного розвитку та переваги територіальної роззосередженості. Дрібні клани (трайби) перетворилися у величезні конгломерати, що привело до масового переселення з сіл у міста та розвитку промислової цивілізації. Боротьба за існування між особистостями у таких суспільствах загострюється на шкоду інтересам популяції. Такі суспільства – це маса (охломос, плебс) людей, які без особливих достоїнств і які хочуть і користуватися досягненнями культури, але не хочуть і не вміють їх створювати.

Як довів відомий соціобіолог Юрій Новоженов, внаслідок пожадань Духу Черні запановує ієрархія, на чолі якої буде стояти одна особистість (в Росії – Володимир Путін, в Україні – Віктор Янукович). Надалі, отримавши від плебсу легітимність, боротьба стане непотрібною, бо ж спричинює хаос та нетривкість і породжує страх. Ієрархічна адміністративна система організовує порядок влади, але вносить безпорядок у економіку, бо боротьба і відбір сильніших у цій системі залежить лише від соціально-політичних здібностей, а не біогенетичних. Дисонанс політичної єдності та економічної кризи (його першим “дзвоником” був фінансовий крах, що призвів до падіння у Росії уряду Сергія Кірієнка, а в Україні - майбутній крах Національного банку та перехід влади до військових) приведе до краху всієї духовної та матеріальної культури даної системи “доганяючого ринку”.

Комментариев нет:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"... Надо обновить идею эллинизма, так как мы пользуемся ложными общими данными... Я наконец понял, что говорил Шопенгауэр об университетской философии. В этой среде неприемлема никакая радикальная истина, в ней не может зародиться никакая революционная мысль. Мы сбросим с себя это иго...Мы образуем тогда новую греческую академию... Мы будем там учителями друг друга... Будем работать и услаждать друг другу жизнь и только таким образом мы сможем создать общество... Разве мы не в силах создать новую форму Академии?.. Надо окутать музыку духом Средиземного моря, а также и наши вкусы, наши желания..." (Фридрих Ницше; цит. за: Галеви Д. "Жизнь Фридриха Ницше", Рига, 1991, с.57-58, 65, 71-72, 228).

Ярлыки

"Слово о полку" (1) Азия (9) Албания (1) албанцы (1) алхимия (2) анархизм (1) Анатолия (4) антикапитализм (1) антисоветизм (1) античность (4) Античный мир (10) антропософия (2) арии (4) арийцы (1) аристократизм (1) архетипы (5) Атлантида (4) афоризмы (1) Африка (1) Балканы (5) Балтика (2) Балты (2) бахаи (1) Ближний Восток (6) Болгария (1) Бонапартизм (3) Британия (1) Буддизм (4) булгары (1) былины (1) Ваал (1) варварство (1) варяги (3) Венгрия (1) Византия (1) Власть (1) Гайдамаки (2) Галисия (1) Галиция (6) Галич (3) Галичина (13) Гендер (2) Генеалогия (9) Генон (1) геокультура (1) геополитика (10) германцы (2) герои (1) Гильгамеш (1) гностицизм (1) Готы (16) Грааль (1) Греция (1) Грузия (1) гунны (1) Гуцулы (8) Гуцуляк (12) Даосизм (1) демократия (1) детофобия (1) диаспора (1) Дионис (1) доклады (2) Древний Египет (3) Дугин (2) духовность (2) Евразийство (24) Евразия (3) евреи (1) Ефремов (2) женщины (1) знаки (2) Иван Франко (2) Индия (5) индо-европейцы (5) индуизм (3) инициация (3) Интервью (10) интертрад (1) Ислам (3) историософия (2) исторический материализм (1) история (4) иудаизм (1) йезиды (1) Кавказ (6) казаки (3) капитализм (4) Карпати (2) Карпаты (11) Карфаген (2) католичество (1) Кельты (11) Киев (1) Киевская Русь (25) Китай (2) классы (2) книга (3) книги (2) козаки (2) Козацтво (4) Коліївщина (1) коммунизм (2) конспирология (2) конференции (1) Конфуцианство (1) Корея (1) Косово (1) крестоносцы (1) Криптополитика (7) Культура (57) Латинская Америка (1) Левое движение (4) левые (1) Леся Украинка (1) Лингвистика (16) Литература (20) личности (17) манифесты (2) марксизм (1) масоны (1) менталитет (1) ментальность (1) метафизика (1) Мифология (66) Монархизм (8) мораль (1) Мория (1) Москва (1) музыка (5) Налимов (1) наркотики (1) наука (1) Национализм (20) нация (5) неосарматизм (1) Неоязычество (7) Ницше (3) Ницще (1) Новости (5) Новые правые (26) норманны (1) Общество (22) Оккультизм (4) Олег Гуцуляк (8) Орден (3) Ордены (1) осетины (2) Осетыны (2) отзывы (1) патриотизм (1) пикты (1) писанка (1) письмо (2) плейкаст (1) Плейкасты (1) Подолье (1) Поезія (3) Полесье (1) политика (44) Политика (1) постмодернизм (1) потмодернизм (1) поэзия (1) презентации (1) примордиализм (6) Примордиальная Философия (19) прометеизм (1) пророчество (1) психология (1) Революция (20) Религия (13) Республиканство (1) Рецензии (4) рим (4) родовод (1) Росія (2) Россия (24) Русь (7) рыцарств (1) Рыцарство (5) Сарматы (11) сатанизм (2) свобода (1) семантика (2) Сербия (1) символы (2) скифы (8) славяне (45) События (1) социализм (2) социальная философия (1) социология (5) Спарта (1) Средиземноморье (2) СССР (1) Сталин (1) сталинизм (1) статьи (3) стихи (2) Султанов (2) суфизм (1) США (1) Танцы (3) Творчество (6) Тибет (1) Тойнби (1) топонимия (1) традиционализм (7) традиция (6) Триполье (1) Тюрки (6) убийство (1) Угро-финны (4) Угры (1) Укаина (1) Украина (81) Україна (4) утопия (1) фантастика (11) фашизм (1) Филология (11) Философия (45) филосфия (1) ФКК (1) Франция (1) футурология (7) Хайдеггер (2) Христианство (20) царственность (4) царство (1) Цивилизация (58) цитаты (1) человек (5) человечество (2) ченнелинг (1) черкесы (1) Шамбала (1) Шевченко (1) шовинизм (2) Шотландия (1) шумеры (1) эзотерика (8) экономика (1) элита (2) Эпиграфы (1) эпос (4) эстетика (1) этнология (36) этруски (1) язык (1) языки (2) язычество (3) Япония (1)

Гильдии

Гильдия авторов и правообладателей
Официальный сайт и торговая площадка компании ООО НПО "Солярис-Сервис" для реализации и распространения е-товаров.
http://e-galo.ru/



Конкурс «Оккультное просвещение — 2013», посвящённый 75-летию со дня рождения Евгения Всеволодовича Головина
http://vk.com/op2013